Aikaa kuluttaessa käväisin Douglasin eteläpuolella nappaamassa pari valokuvaa kallioista.
Sitten lounaaksi Kebab-wrap, joka oli ohueen leipään kietaistu kebab salaatilla ja sooseilla. Sitten kävin kyselemässä öljynvaihtoa uudelleen. Edelleen oli pojilla kalenteri täynnä, mutta lopulta lupasivat vaihtaa öljyt lauantai aamuna ensimmäiseksi kun liike avataan.
Tämän jälkeen kurvailin Grand Standille katselemaan maailman menoa. Koska katsomon takana oli myös Suomen lippu, niin päättelin että kisassa on mukana myös suomalaisia. Lounaalla lunttasin ohjelmasta, että Tuukka Korhonen ja Juha Kallio ovat mukana supersporteissa ja lightweightissa. Kiertelin varikolla ja Korhosen Tuukka löytyikin ja limsatarjoilu alkoi samantien :)
Tuukka Korhonen ja mekaanikko vihreissä huppareissa... |
...menossa katsastukseen ennen harjoituksia |
Siitä sitten katsomoon katselemaan ja jotain kuvia sai sieltäkin otettua. Paikka oli parhaasta päästä ylimmältä riviltä laitapaikka varikkoa vasten. Sietä pystyi vähän katselemaan mitä siellä touhutaan.
katsastus |
katsastus |
lokkien onnenpäivä |
parc ferme, missä pyörät ovat katsastuksen jälkeen harjoitusten loppuun |
ravintola katsomon takana |
lähtöjono |
lähtöjono |
kovat jätkät lähtöviivalla |
harjoituksissa lähdetään pareittain |
nro 19 on joku nortonin proto tai jotain |
nro 80 Tuukka Korhonen |
pyörän vaihto tai säätö tapahtuu parc fermessä |
parc fermestä lähdetään omasta rampista radalle |
Guy Martin varikolla |
tornista vilautetaan vihreää valoa ja lähettäjä päästää parc fermestä radalle |
Martin testaa varikkorajoitinta varikon läpi |
kannentiivisteen vaihto alkamassa |
lightweight luokkan oli myös varapyörä |
lightweight 650 suzuki kilpuri |
näiden alusta oli tehty man-saarelle |
Ja päivä oli taas täynnä. Seuraavana päivänä oli ensimmäinen kilpailupäivä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti